niedziela, 15 lutego 2015

Początek czegoś nowego

Witajcie!
Kocham kosmetyki. Naprawdę, darzę je miłością wielką, szczerą i na wieki, dlatego już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem bloga. W mojej głowie zawsze kłębi się pełno myśli, które podobno najlepiej spisywać, co też zamierzam robić systematycznie. Rozmowy na temat kosmetyków zarówno tych drogeryjnych jak i ze sklepów zielarskich jak dla mnie mogłyby snuć się w nieskończoność i nigdy, przenigdy nie mam dosyć : ) Interesują mnie nie tylko mainstreamowe kosmetyki- wielkim uczuciem darzę również i takie, które każda z nas może zrobić sobie sama w domu przy użyciu zwykłych produktów z lodówki czy szafki w kuchni. Chciałabym dzielić się swoimi spostrzeżeniami już nie tylko z kręgiem moich najbliższych- przyjaciółek, koleżanek, siostry i mamy, teraz czas na ekspansję ! Zamierzam zamieszczać tutaj recenzje kosmetyków, wszelkiego rodzaju- od kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji paznokci, przez twarz, włosy, ciało aż po stopy. Oprócz tego będę sprawdzać akcesoria, takie jak szczotki, pilniczki i inne, niezbędne do dbania o urodę przedmioty. Obiecuję dzielić się swoją opinią na temat każdej używanej przeze mnie urodowej rzeczy, w miarę swoich możliwości ( wszak nie jestem ekspertką tylko amatorką :)) doradzać, a także rozmawiać i pewnie również pytać o zdanie na tematy, które mogą być mi mało znane : )


Paukensa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz